کد خبر ۳۳۱۳۹ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
رئیس فوریت‌های پزشکی استان قم:

سقوط از ارتفاع در قم منجر به مرگ یک نفر شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مرگ یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث امروز شنبه گفت: سقوط از ارتفاع از جمله این حوادث بود، در این حادثه که ساعت هشت صبح در بلوار دانش روی داد مردی 17 ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در ساختمان نیمه‌کاره متأسفانه به علت شدت حادثه و بلندی ارتفاع در دم جان سپرد.

وی در ادامه سخنانش به حوادث هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: حادثه واژگونی پراید از جمله حوادث این مدت بود، حادثه یاد‌شده ساعت 17 و 46 دقیقه دیروز در جاده اصفهان روی داد که با مجروح شدن 6 نفر همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی وانت به عنوان دیگر حادثه این مدت یاد کرد و افزود: این حادثه روز 26 آذر ماه ساعت 9 و 59 دقیقه در جاده جعفریه به وقوع پیوست که به مرگ راننده وانت منجر شد، در حادثه‌ای دیگر بر اثر برخورد پرشیا با گاردریل در اتوبان قم ـ تهران، پنج نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت 16 و 59 دقیقه 25 آذر به وقوع پیوست و خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت، بر اثر برخورد پراید با مانع که در جاده اراک به سمت سلفچگان روی داد پنج نفر مجروح شدند.

حسنی عنوان کرد: این حادثه نیز در ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد روز 25 آذر به وقوع پیوست، در ساعت 6 و 31 دقیقه تاریخ 23 آذر نیز حادثه‌ای دیگر بر اثر واژگونی تریلی روی داد که در آن دو نفر مجروح شدند، به دلیل وخامت حال یکی از مجروحان برای این حادثه بالگرد اورژانس به محل اعزام شده و مجروحان را به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com