کد خبر ۳۳۱۵۶ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۵

آیت الله سجادی برای نامزدی انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرد

آیت الله سید محمد سجادی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم روز شنبه با حضور در فرمانداری قم برای نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری از تهران ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، وی در پایان ثبت نام در محل ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در فرمانداری قم بیان داشت: با پیروی از امام راحل ورود به سیاست را جزیی از دین می دانیم چرا که دین ما سیاسی است و وظیفه محلی و دینی ما حضور در همه مراحل نظام اسلامی اسلامی است که انتنخابات خبرگان رهبری یکی از آنها به شمار می رود.
وی با اشاره به ویژگیهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اوضاع منطقه و داخلی در شرایطی است که حضور مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ضرورت بالایی برخوردار کرده است، بویژه شرایط خاص ایران در منطقه و جهان به گونه است که شرایط انتخابات پیش رو را بسیار حساس و حیاتی کرده است.
آیت الله سجادی افزود: هرچه شرکت عامه مردم درانتخابات پیش رو بیشتر و پرشورتر باشد وضعیت کشور بویژه از نظر امنیتی تضمین خواهد شد.
وی در پاسخ به این سئوال که در شهر تهران احتمال ائتلاف او با کاندیداهای اعتدالیون و اصلاح طلبان وجود دارد یا خیر بیان داشت: خط فکری بنده نسبت به این گروه ها بسیار نزدیک و از این رو احتمال ائتلاف با آنها وجود دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com