کد خبر ۳۳۳۴۲ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷

ثبت نام آیت الله تحریری برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری

آیت الله محمد باقر تحریری از استادان برجسته حوزه علمیه قم عصر چهارشنبه برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان تهران در فرمانداری شهرستان قم ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، وی پس از ثبت نام درگفت وگو با خبرنگاران گفت: مجلس خبرگان رهبری از جایگاه مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و از ابتدای انقلاب اسلامی که این مجلس به فرمان امام خمینی(ره) برای تدوین قانون اساسی و مسائل مهم انقلاب اسلامی تشکیل شد که یکی از این مسائل مهم، انتخاب رهبری بوده و رهبری استوانه انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: کسانی که اعتقاد راسخ به حقانیت انقلاب اسلامی و اصالت آن و دستورات شرع دارند و دلسوز جایگاه رهبری هستند باید به میدان بیایند و برای دفاع از کیان نظام و انقلاب اسلامی و مساله رهبری که مساله بسیار مهمی است وارد عرصه شوند.
وی با بیان اینکه باید نقشه های شوم دشمنان را برای نفوذ به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی کرد، گفت: دشمن نقشه های شومی در عرصه های مختلف به ویژه فرهنگی دارد و می خواهد محتوای انقلاب اسلامی را کم کم از بین ببرد و در جایگاه های گوناگون نظام نفوذ کند.
ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر ماه آغاز شده است و امشب پایان یافت.
پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com