کد خبر ۳۳۳۶۰ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
مدیرکل پیشگیری و برطرف کردن تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد

برخورد جدی با فروشندگان دام و طیور در میدان شهید مطهری

مدیرکل پیشگیری و برطرف کردن تخلفات شهری شهرداری قم از برخورد قانونی با فروشندگان دام و طیور در ابتدای خیابان امام موسی صدر خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم احمدرضا شفیعی با اشاره به اینکه ماموران کنترل و برطرف کردن سد معبر شهرداری قم همواره در حال فعالیت جدی و برخورد با متخلفان هستند، اظهار کرد: نمی‌توان فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شهرداری را در راستای کنترل و برطرف کردن سد معبر نادیده گرفت، زیرا آنها در حال برطرف کردن مشکلات و معضلات شهروندان هستند.

وی همکاری دستگاه‌های دیگر را در این زمینه ضروری دانست و بیان کرد: به طور مثال شهروندان گلایه‌های زیادی در ارتباط با حضور فروشندگان دام و طیور در میدان شهید مطهری داشتند که جمع‌آوری این فروشندگان تنها با اقدام شهرداری امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه ساماندهی این فروشندگان در دستور کار اداره دامپزشکی استان قرار گرفته است، عنوان کرد: جمع‌آوری چندین مورد از فروشندگان دام و طیور نیز صورت گرفته و بعد از این نیز با دستوری که اداره دامپزشکی از قوه قضاییه دریافت کرده، با این افراد برخورد خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com