کد خبر ۲۹۹۹۵ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
در دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا با نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران مطرح شد

تقویت اتحاد بین اقوام عراق در مسیر مقابله با تکفیری‌ها

دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا با حضور در شهر قم با نماینده آیت الله سیستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مقاومت اسلامی نجباء، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ اکرم کعبی که به همراه معاونان خود به ایران سفر کرده بود، با حضور در موسسه آل البیت با حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شیخ اکرم کعبی گزارشی در خصوص وضعیت منطقه و همچنین عملیات‌های نیروهای مقاومت نجبا در آزاد سازی مناطق مختلف عراق ارائه کرد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا نیز در این دیدار همچنین به حضور نیروهای مقاومت در کشور سوریه اشاره کرد و گفت: دفاع از مظلوم برای ما حد مرز نمی‌شناسد و ما همواره در راه آزادی کشورهای اسلامی از چنگال مستکبران هستیم.

وی بیان کرد: امروز نیروهای مقاومت نجباء با حضور در دو شهر نبل و الزهرا که از شهرهای شیعی ما در سوریه به شمار می‌آیند موجب شده‌اند تا داعش و همراهان آنها از این منطقه خارج شوند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران نیز ضمن قدردانی از زحمات و خدمات گروه مقاومت اسلامی نجبا برای موفقیت بیشتر آنها دعا کرد.

وی افزود: اقدامات گروه‌های مقاومت منجر شد تا داعش و گروه‌های استکباری متوجه شوند مردم عراق تنها نیستند و کسی حق تعرض به کشور آنها را ندارد.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران ابراز کرد: جنگ و درگیری در عراق با همه مشکلاتی که برای مردم به وجود آورد اما یک خوبی داشت و آن این بود که اتحاد میان مردم عراق اعم از شیعه، سنی، مسیحی و ... روز به روز بیشتر کرد و شاهد این اتحاد در مناطق مختلف هستیم.

در ادامه این دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا با حضور در موزه موسسه آل البیت(ع) از این موزه نیز بازدید کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com