کد خبر ۳۳۴۵۶ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
همزمان با سالروز ولادت پیامبرگرامی اسلام (ص) صورت می‌گیرد

اقامه نمازهای جماعت به امامت مراجع تقلید در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در 17 ربیع‌الاول گفت: نماز مغرب و عشاء در شب میلاد پیامبر (ص) به امامت آیت‌الله نوری‌همدانی و نماز ظهر و عصر روز ولادت، به امامت آیت‌الله سبحانی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران همواره و به ویژه در مناسبت‌های ویژه، پذیرای خیل مشتاقان و زائران از اقصی نقاط ایران و جهان است اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای در مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، نماز مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله نوری همدانی اقامه می‌شود، گفت: نماز ظهر و عصر روز ولادت، به امامت آیت‌الله سبحانی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و پس از آن، سخنرانی توسط این مرجع تقلید شیعیان صورت می‌گیرد.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری دعای توسل در روز سه‌شنبه (8 دی) و مصادف با سالروز میلاد رسول خدا (ص) یادآور شد: در مراسم دعای توسل که از ساعت 20 و با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد سخنران خواهد بود و دعای توسل نیز با نوای حاج عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این ایام، برگزاری جشن و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی ویژه کودکان در مرکز فرهنگی هنری گل نرگس مسجد مقدس جمکران است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: پذیرایی ویژه از کودکان، اجرای نمایش خلاق، اجرای سرود خادمین کودک و برگزاری کارگاه‌های مختلف در غرفه‌های مرکز گل نرگس از جمله فعالیت‌های این مجموعه است. همچنین کارشناسان مرکز گل نرگس 14 داستان از مهربانی‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) را انتخاب کردند که در هر غرفه یک داستان کوتاه برای کودکان بیان می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com