کد خبر ۳۳۵۵۳ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
رئیس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

آغاز نخستین دوره آموزشی تبلیغ در فضای مجازی

رئیس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی از آغاز دوره آموزشی تبلیغ در فضای مجازی خبر داد.

حجت‌الاسلام وحیدرضا ملکی با اشاره به آغاز نخستین دوره آموزشی تبلیغ در فضای مجازی همزمان با ولادت مسعود پیامبر مهربانی‌ها(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: این دوره با شرکت بیش از 100 نفر از طلاب حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره که در سه محور آموزشی، آموزش محیط ها و فضاهای مجازی، آموزش مهارت‌های تبلیغ دینی در فضای مجازی و آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد برگزار می‌شود، طلاب حوزه علمیه قم در حداقل 36 جلسه، توانمندی‌های لازم برای حضور آگاهانه، روشمند و تاثیرگذار در فضای مجازی را فرا می‌گیرند.

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: محل برگزاری کلاس‌ها برای تسهیل امر، در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان قم و مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در سه زمان صبح، ظهر و شب است.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره برای شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد، گفت: از ظرفیت‌ها و توانمندی طلاب شرکت‌کننده در برنامه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب فعالیت‌های فردی و گروهی برای تحقق‌بخشی به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه محتوای منطبق بر ارزش‌های و فرهنگ اسلامی ـ ایرانی، اهتمام ویژه به سالم‌سازی همه جانبه در فضای مجازی، ترویج هنجارها، ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی و مقابله موثر با تهاجم همه جانبه فرهنگی استفاده خواهد شد.

ملکی یادآور شد: مبلغان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از سرفصل‌های دوره و زمان کلاس‌ها به پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ مراجعه کنند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com