کد خبر ۳۳۵۹۴ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷

حماسه 9 دی باید حفظ و گرامی داشته شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: بسیجیان با روشنگری و افزایش سطح بصیرت وآگاهی مردم باید ازنفوذ و بازگشت فتنه گران به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور همچون مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، حجت الاسلام احمد احمدی طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن دهه بصیرت با اشاره به عمق فتنه سال 88 اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، فتنه 88 فتنه ای بسیارعمیق و پیچیده بود و ایشان فرمودند" ... چند سالی که بگذرد آن وقت قلم های بسته شده ی آگاهان بین المللی روان خواهد شد، خواهند نوشت. ممکن است من آن روز نباشم اما شماها هستید، خواهید شنید؛ خواهید خواند که چه توطئه ی بزرگی پشت فتنه سال 88 بود.این فتنه خیلی چیزه مهمی بود قصدشان خیلی قصد عجیب و غریبی بود در واقع میخواستند ایران را تسخیر کنند...".

وی ابراز کرد: ازطرفی هم در خصوص عظمت حماسه 9 دی همین فرمایش مقام معظم رهبری بس است که ایشان فرمودند: " روز 9 دی از جمله روزهایی است که به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم، در تاریخ ماندگار شد. "

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم در ادامه بابیان اینکه لازم است حماسه 9 دی حفظ و گرامی داشته شود، تأکید کرد: بعضی از دولت مردان و رسانه های زنجیره ای آنها بنا برسکوت نسبت به این حماسه وحتی تطهیر فتنه گران را دارند و لذا به هر مناسبتی موضوع رفع حصر آنها مطرح می کنند، لذا وظیفه ما زنده نگه داشتن و گرامیداشت آن حماسه عظیم ملت و وظیفه نهادهای نظارتی و امنیتی به ویژه درانتخابات جلوگیری از نفوذ آنها در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

وی ضمن اشاره به جنایات و خساراتی که فتنه گران درسال88 بوجود آوردند، خاطرنشان کرد: فتنه گران نقطه قوت نظام را که حضور گسترده مردم درانتخابات 88 بود را تبدیل به ضعف نمودند و وحدت جامعه را تبدیل به تفرقه و درگیری در جبهه خودی نمودند.

احمدی ادامه داد: فتنه گران موجب امیدواری جبهه کفر و نفاق شدند و باعث گره خوردن موضوع هسته ای و تحمیل فشارهای سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان علیه نظام شدند.

وی با اشاره به آیه 191 سوره بقره مبنی بر اینکه " وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاء الْكَافِرِينَ" افزود: اینها مرتکب جنایت بزرگی شدند که دارای خسارات جبران ناپذیری بود و آنچه دراین بین موجب خنثی شدن فتنه بزرگ شد، مدیریت مدبرانه و حکیمانه رهبری و بصیرت ملت ایران بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم با اشاره به نقش بسیج در مهارفتنه 88 بیان نمود: در مقطع کنونی که موضوع انتخابات پیش رو است، بسیجیان با روشنگری و افزایش سطح بصیرت وآگاهی مردم باید ازنفوذ و بازگشت فتنه گران به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور همچون مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان جلوگیری کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر فتنه گران درسال88 میتوانستند رأی مردم را جلب نمایند، همین اقدامات دولت فعلی را در حوزه های سیاست خارجی و فرهنگ به نحو شدیدتر، علنی تر و زودتر انجام می دادند.

 

منبع: خبرگزاری بسیج

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com