کد خبر ۳۳۶۱۸ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸

محفل داستان‌نویسان استان قم شکل می‌گیرد

نشست هم اندیشی داستان‌نویسان استان قم با حضور داستان‌نویسان شناخته شده در حوزه هنری قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این نشست که عصر چهارشنبه 9 دی‌ماه 1394 در حوزه هنری قم برگزار شد، جمعی از نویسندگان شاخص و اساتید داستان‌نویسی استان درباره فعالیت‌های واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در زمینه داستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

علی مهر، مسلم ناصری، علی اصغر عزتی پاک، زهره میرعارفین، محمد رودگر، ابراهیم اکبری دیزگاه، معصومه میرابوطالبی، امیر خداوردی، سید جواد یثربی، فرشته شیخ الاسلام و مهدی کرد فیروزجایی نویسندگانی بودند که درباره فعالیت‌های پیش‌روی حوزه هنری قم در عرصه داستان نظرات خود را بیان نمودند.اهمیت به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی داستان کوتاه و کارگاه رمان، برگزاری محافل، رونمایی و نقد کتاب، معرفی و تبلیغ آثار نویسندگان بومی و... از مهم‌ترین مباحثی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست مقرر شد چهارشنبه دوم هر ماه محفل داستان‌نویسان استان در حوزه هنری برگزار شود تا علاقه‌مندان به نویسندگی با حضور در این جلسات بتوانند از جدیدترین آثار منتشر شده و اخبار و برنامه‌های عرصه ادبیات داستانی مطلع شوند.نخستین محفل داستان‌نویسان استان قم روز چهارشنبه 14 بهمن ماه در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار خواهدشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com