کد خبر ۳۳۶۲۸ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران قم:

پرداخت فقط 30 درصد خسارات مرغداران !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مرغداران استان قم گفت: مرغداران جوجه‌هایشان را بیمه می‌کنند اما مبلغی که اداره‌های بیمه پرداخت می‌کنند 30 درصد خسارت واقعی است و این امر قطعاً عده زیادی را از عرصه تولید بیرون خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، محمدتقی محمدی امروز گفت: آنفلوآنزا یک بیماری مشترک بین انسان و پرندگان است که باید ریشه‌کن شود و این امر در مرغداری‌های استان به بهترین شکل انجام شده است.

وی با اشاره به عدم تناسب مبلغ پرداختی بیمه‌ها با خسارت واقعی ابراز کرد: مرغداران جوجه‌هایشان را بیمه می‌کنند اما مبلغی که ادارات بیمه پرداخت می‌کنند 30 درصد خسارت واقعی است و این امر قطعاً عده زیادی را از عرصه تولید بیرون خواهد کرد.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مرغداران استان قم تأکید کرد: باید یک فکر اساسی به حال بیمه شود تا بتواند به شکل واقعی به تولیدکنندگان کمک کند.

وی مشکل صادرات مرغ را مورد توجه قرار داد و گفت: تعداد زیادی مرغ روی دست مرغداران مانده است و امکان صادرات آن وجود ندارد.

محمدی به مصرف بالای سوخت به دلیل کمبود تجهیزات در مرغداری‌ها اشاره کرد و گفت: سوخت در مرغداری‌ها به دلیل کمبود تجهیزات مصرف بالایی دارد بنابراین به کمک دولت در این زمینه نیازمندیم.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com