کد خبر ۳۳۶۴۶ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵
سرهنگ كرمي مطرح كرد:

کشف محموله 600 میلیون ریالی کالاهای قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم از کشف کالاهای قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، سرهنگ احمد کرمی در گفت وگویی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی قم به یک دستگاه کامیون کشنده فاو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.


وی اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده کامیون قصد انتقال کالاهای قاچاق را از یکی از بنادر جنوبی استان به مقصد تهران را داشته و یک دستگاه تریلر کفی نیز با کامیون موصوف در ارتباط بوده است.


وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل تردد کامیون، در یکی از محورهای مواصلاتی استان موفق به شناسایی تریلر مذکور شده و سپس آن را توقیف کردند.


کرمی بیان کرد: خودرو برای بازرسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل شد و در ادامه با استعلام از سامانه گمرک و مغایرت اسناد و مدرک گمرکی با کالا، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که با هوشیاری ماموران مشخص شد خودروی موصوف در زیر شاسی کفی کالاهای قاچاق را جاساز و تعبیه کرده است.


وی اضافه کرد: ماموران در ادامه بازرسی از این تریلر یک هزار خشاب قرص 10 تایی، تعداد 425 عدد لامپ مهتابی مخصوص سالن آرایش زنانه ساخت کشور آلمان و 17 هزار و 450 عدد دارو مخصوص تزریق برای حیوان خانگی به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال کشف کردند.


وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 110 و یا تلفن شبانه روزی 3134 پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com