کد خبر ۳۳۶۶۱ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
آیت‌الله خاتمی در تجمع طلاب در مسجد اعظم قم مطرح کرد

دستور حوزه علمیه به آل سعود/ جنازه آیت‌الله النمر را به بستگان شهید تحویل دهید

عضو خبرگان رهبری گفت: دستور حوزه علمیه به آل سعود این است که به سرعت جنازه آیت‌الله النمر را به بستگان شهید تحویل دهند و دست از جنایات وحشیانه بردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب در پی شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه شهادت‌ها در تاریخ تشیع موتور محرک حرکت‌های الهی بوده است، گفت: آل سعود بدانند با این جنایت گور خودشان را کندند و به زوال، نابودی و هلاکت نزدیک شدند.

وی بیان کرد: این اجتماع در مقابل ترور و تکفیر قرار داشته و به پاس تجلیل و تکریم از شیخ شهید و چند شیعه‌ای که در این ماجرا توسط آل سعود به شهادت رسیده‌اند شکل گرفته است.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در رسانه‌های خود شیطنت می‌کنند که ایران از تکفیری‌ها حمایت می‌کند در حالی که خود آنها تکفیری‌ها را ساختند و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: دستور حوزه علمیه به آل سعود این است که به سرعت جنازه آیت‌الله النمر را به بستگان شهید تحویل دهند و دست از جنایات وحشیانه بردارند.

خاتمی با بیان اینکه شیعه در عربستان اقلیتی عظیم بوده و حقوق ایشان تا به حال پایمال شده است، تصریح کرد: سرنوشت این حکومت فاسد نابودی و سرنگونی است.

وی تاکید کرد: دنیا بداند یک مشت جوان خام و نپخته مورد تاثیر از صهیونیست‌ها مدیریت عربستان را به عهده گرفته‌اند و عربستان هم‌پیمان صهیونیست‌هاست.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com