کد خبر ۳۳۷۴۶ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
به همت سازمان های نظام پزشکی،پرستاری،اورژانس قم و روابط عمومی دانشگاه

مراسم بزرگداشت شهید شیخ باقر النمر و سه تن از ایثارگران عرصه سلامت کشور برگزار شد

مراسم نکوداشت شهید شیخ باقر النمر و سه نفر از ایثارگران حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قم و با حضور ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم که ظهر امروز و به همت دانشگاه علوم پزشکی قم و با مشارکت سازمان نظام پزشکی ، نظام پرستاری و اورژانس قم در محل ستاد این دانشگاه برگزار شد، پرسنل مراکز درمانی و ستادی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور خود و با ادای احترام به مقام شامخ آنان، یاد و خاطره این ایثارگران عزیز را گرامی داشتند.

شهید حمید رضا اسدالهی از پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور بود که با حضور در کشور سوریه و در راه دفاع از حریم ولایت و مقدسات به درجه رفیع شهادت رسید.

دکتر شهپوری از اعضای کادر پزشکی مستقر در شهر سامرا در ایام اربعین حسینی بود که در راه برگشت به میهن اسلامی، در سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم نمود، همچنین سید محمد رضایی ثانی پرستار نیشابوری بود که در حین احیای بیمار مبتلا به آنفولانزا خود نیز به این بیماری مبتلا و پس از چند روز جان خود را در راه خدمت به همنوعان خود از دست داد.


شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com