کد خبر ۳۳۷۸۲ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰

کشف 350 کیلوگرم مواد مخدر در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف350 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به شناسایی یک باند قاچاق مواد مخدر که از یکی استان های غربی کشور مواد مخدر تهیه و به مرکز کشور انتقال می دادند، دستگیری متهمان و کشف محموله در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص شب گذشته پس از اطلاع از این که متهمان با یک دستگاه خودرو پژو 405 در حال عبور از محورهای مواصلاتی استان قم هستند بلافاصله چندین اکیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان به محل های مورد نظر اعزام شدند.

بلفکه گفت: در ادامه، خودرو متهمان در یکی از جایگاه های سوخت استان شناسایی و سپس هر دو نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این افراد اهل یکی از استان های جنوبی کشور هستند، که با انتقال خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیش از 300 کیلوگرم حشیش و حدود 50 کیلوگرم تریاک کشف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.



دست سارقان مغازه در قم کمتر از 48 ساعت رو شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری دو سارق مغازه در قم خبر داد و گفت: با تلاش ماموران آگاهی استان متهمان در کمتر از48ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ احمد کرمی اظهار کرد: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر اینکه مغازه وی با تخریب شیشه سکوریت مورد دستبرد قرار گرفته و اموال داخل آن شامل20عدد کیف زنانه و مبلغ 17میلیون ریال به سرقت رفته پرونده در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و رویت تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: سپس با اخذ دستور از مقام قضایی استان طی دو عملیات هر دو نفر در کمتر از48ساعت دستگیر شدند.

کرمی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات ماموران به سرقت از دو مغازه دیگر به ارزش300میلیون ریال در استان اعتراف و در نهایت پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و با صدور قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com