کد خبر ۳۴۰۸۵ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
سرهنگ غلام عباس بُلفکه :

كشف 430 كيلوگرم ترياك و دستگيري 5 نفر در اين رابطه

صبح امروز ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدام های اطلاعاتی یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر را شناسایی و تمامی قاچاقچیان را که قصد عبور محموله قاچاق از محور مواصلاتی قم به استان همجوار را داشتند، دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سرهنگ غلام عباس بُلفکه روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: صبح امروز ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدام های اطلاعاتی یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر را شناسایی و تمامی قاچاقچیان را که قصد عبور محموله قاچاق از محور مواصلاتی قم به استان همجوار را داشتند، دستگیر کردند.


وی افزود: چهار اکیپ عملیاتی از ماموران مبارزه با مواد مخدر به محل های مورد نظر اعزام و سه دستگاه خودرو پژو405، نیسان و پژو پارس در حالی که قصد جابجایی مواد در یکی از مجتمع های توریستی بین راهی داشتند را شناسایی کردند.


وی گفت: همچنین سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید که در کنار خودرو نیسان توقف کرده بودند، به محض اطلاع از حضور ماموران از محل متواری شدند اما اکیپی از ماموران بلافاصله به تعقیب و گریز خودروی مذکور پرداخته و پس از شلیک چندین تیر هوایی آن را متوقف کردند.


بلفکه افزود: در این عملیات 430کیلوگرم تریاک کشف و پنج تن نیز در این رابطه دستگیر شدند.


وی از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نیز در این عملیات قدردانی کرد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com