کد خبر ۳۳۸۲۸ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
استاندار قم عنوان كرد:

ادارات سهم خود در توسعه ي فعاليت هاي ورزشي را بپردازند

مهندس صادقي، استاندار قم با اشاره به ضرورت توسعه ي زيرساخت هاي ورزشي قم همچنين نقش ورزش همگاني در سلامت جسم و روح اظهار كرد: دستگاه هاي اجرايي بايد سهم خود در توسعه ي فعاليت هاي ورزشي را بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل استانداری قم، مهندس سید مهدی صادقی استاندار قم در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با اشاره نقش ورزش در افزايش نشاط در جامعه اظهار کرد: ورزش همگانی نقش مهمی در سلامت و شادابی جسم و روح دارد و باید بیش از پیش به این امر توجه شود.


استاندار قم با اشاره به برگزاری این همایش بمناسبت یوم الله 19 دی در قم افزود: اين برنامه می تواند انگیزه مناسبی برای سایر کشور و ایجاد روحیه لازم برای حضور در همایش های پیاده روی در سراسر کشور شود.


صادقی با اشاره به شانس استان قم برای کسب سهمیه در مسابقات المپیک افزود: باید بودجه های لازم برای توسعه زیرساخت های ورزشی در استان قم تأمین شود و از محل قانونی 1% بودجه دستگاهها برای امر ورزش بهره کافی برده شود.


در پایان این مراسم نیز با حضور استاندار و مسئولین استانی و نیز رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور به قید قرعه هدایایی به برخی از حاضرین در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی تعلق گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com