کد خبر ۳۳۹۹۴ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵

ضرورت مشارکت ادارات دولتی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی

استاندار قم در جلسه ی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم بر ضرورت مشارکت ادارات دولتی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استانداری قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم که در آستانه سال 95 در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی جلب رضایت مسافرین و زائرین نوروزی را نیازمند همکاری همه دستگاهها و استفاده حداکثری از ظرفیت های استان دانست.


استاندار قم با بیان اینکه قم مهد فقاهت، علم و معنویت است ادامه داد: ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی در شهر قم بایستی بیش از سایر شهرها مورد توجه قرار بگیرد.


استاندار قم آمار سفر به قم در سالهای گذشته را مورد توجه قرارداد و اضافه کرد: افزایش حضور هموطنان در قم در همه ی ایام سال خصوصا نوروز از جمله اهدافی است که در صورت فراهم نمودن زیرساخت های مرتبط محقق خواهد شد.


مهندس صادقی با اشاره به لزوم هم افزایی همه دستگاهها تصریح کرد: کار جمعی کلیه کمیته ها منجر به ارائه بهترین خدمات از سوی کل استان به مسافرین و زائرین می گردد.


در ابتدای جلسه مهندس عالیپور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به ارائه آمارهایی از ستاد تسهیلات رائرین و خدمات سفر استان در سال 94 پرداخت و گفت: کمیته های زیر مجموعه ستاد فعالیت های بسیار خوبی داشته اند و آماده ی خدمت رسانی به زائرین و همشهریان عزیز هستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com