کد خبر ۳۳۸۳۶ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم:

ضرورت معرفي ظرفیت‎های گردشگری قم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با تأكيد بر نقش بخش خصوصي در معرفي فرصت هاي گردشگري استان گفت: استان قم دارای ظرفیت‎های بسیاری در حوزه گردشگری است که باید برای اقشار مختلف مردم معرفی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید احمد وحیدی در جلسه کمیته نمایشگاه‎های تاسیسات گردشگری اظهارکرد: منافع استانی در گرو معرفی فرصت‎ها و ظرفیت‎های گردشگری است تا بتوان در این عرصه به صورت جدی ورود پیدا کرد.

وی افزود: معرفی فرصت‎های گردشگری با فعالیت بخش خصوصی به ثمر می رسد  و در این راستا گردش مالی را در استان به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بخش خصوصی نقش مهمی در معرفی ظرفیت‎های گردشگری دارد تا با بهره‎مندی از امکاناتی که مجتمع‎های گردشگری و تفریحی بین راهی در اختیار آنها می گذراند به بیان ظرفیت‎های گردشگری و صنایع دستی استان بپردازند.

وی  از شرکت استان قم در سه نمایشگاه در سطح ملی و بین المللی خبر داد و گفت: این نمایشگاه‎های بین المللی و ملی در قشم و تهران، بهمن و اسفندماه برگزار می شود.

 وی افزود: استان قم به علت موقعیت زیارتی و فرهنگی، ضریب نفوذ بالایی در سطح کشور دارد که شرکت در این نمایشگاه‎ها بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‎های گردشگری استان است.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com