کد خبر ۳۳۹۳۹ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸

توسعه فضا‌هاي تفرجگاهي به منظور جذب توريست در قم

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: شهر قم به دليل وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران جاذبه معنوي زيادي دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، پيام جواديان در خصوص اقدامات انجام شده در راستاي توسعه فضاي سبز و فضا‌هاي تفرجگاهي گفت: شهر قم موقعيت بسيار مهم و استراتژيك در كشور دارد و با توجه به اينكه محور مواصلاتي شمال و جنوب است، مي‌تواند گردشگران زيادي را جذب كند.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم ادامه داد: بايد برنامه‌ مدون و جامعي در خصوص ارتقاء فضاي سبز و بحث گردشگري داشته باشيم چرا كه جاي اين بحث خالي است و اگر بتوانيم به مباحث گردشگري بپردازيم قطعا توريست‌هاي بسياري جذب قم مي‌شوند.

وي اظهار كرد: شهر قم به دليل وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران جاذبه معنوي خود را دارد و اگر بتوانيم مباحث گردشگري را تقويت كنيم در اين راه هم موفق مي‌شويم.

جواديان به برنامه‌هاي شهرداري در راستاي جذب توريست اشاره و عنوان كرد: يكي از اين اقدامات ايجاد باغ پرندگان است كه از باغ پرندگان تهران هم وسعت بيشتري دارد و جذاب‌تر است كه قطعا مورد توجه مسافران و شهروندان قرار مي‌گيرد.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از ايجاد سورتمه‌اي در بوستان علوي خبر داد و تصريح كرد: در بوستان غديرنيز پارك آبي تدارك ديده شده است و كارتينگ هم از ديگر جاذبه‌هاي توريستي است كه همه اين‌ها در كنار هم مي‌توانند مدت ماندگاري مسافر را در شهر زياد كرده و به اقتصاد شهر كمك كنند و شهروندان را از اين نعمت بهره مند كند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com