کد خبر ۳۳۹۴۴ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
بعد از غیبت در هفته نخست به دلیل امتحانات دانشگاه

کاراته‌کاهای قم از هفته دوم وارد سوپرلیگ کشور می‌شوند

همزمانی امتحانات پایان ترم تحصیلی کاراته‌کاهای باشگاه پولاد قم با برگزاری هفته نخست سوپر لیگ کاراته ایران موجب شد تاکاراته‌کاهای باشگاه پولاد قم از هفته دوم کار خود را در فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در شرایطی که فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم دی‌ماه با جدال تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی آغاز شده اما کاراته‌کاهای باشگاه پولاد قم در این هفته از رقابت‌ها غایب بودند.

بعد از اینکه کاراته‌کاهای باشگاه پولاد قم در هفته نخست سوپر لیگ کاراته ایران حضور نیافتند، خبرهای مختلفی مبنی بر انصراف یا کناره‌گیری این تیم از فصل جدید سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور به گوش رسید اما بعدا مشخص شد که این تیم از فدراسیون کاراته مرخصی گرفته است.

همزمانی امتحانات پایان ترم تحصیلی کاراته‌کاهای باشگاه پولاد قم با برگزاری هفته نخست سوپر لیگ کاراته ایران موجب شد تا نماینده قم با درخواست از سازمان لیگ فدراسیون کاراته در این هفته به میدان نرود و با پیگیری تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی مهیای هفته بعدی این مسابقات شود.

در هفته نخست رقابت‌های فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور قرار بود تیم کاراته باشگاه پولاد قم به مصاف تیم‌های شهرداری سنندج و دانشگاه آزاد اسلامی تهران نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات برود اما این دو دیدار به انجام نرسید.

در نخستین هفته از سوپر لیگ 95 – 1394 کاراته ایران تیم‌های کاراته دانشگاه آزاد اسلامی و پاس قوامین به عنوان مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی بهترین نتایج را کسب کردند و بالاتر از سایر تیم‌های شرکت‌کننده در صدر جدول رده‌بندی ایستادند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، دیدارهای هفته نخست از نیم‌فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن کاراته مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر تهران برگزار شد و در گروه‌های دوگانه نتایج جالب توجهی به دست آمد.

تیم کاراته شهرداری سنندج که قرار بود نخستین حریف تیم کاراته باشگاه‌ پولاد قم در آغاز فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته ایران باشد در مصاف با تیم کاراته صنعت‌برق هرمزگان با نتیجه 19 بر 9 تن به شکست داد و در دیگر دیدار با حساب 26 بر یک به تیم مدعی و مطرح دانشگاه آزاد اسلامی تهران باخت.

تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران نیز که قرار بود دومین حریف تیم کاراته باشگاه پولاد قم در مسابقات هفته نخست سوپر لیگ کاراته کشور باشد به غیر از پیروزی مقتدرانه‌ای که برابر تیم شهرداری سنندج کسب کرد برابر تیم سبک کان‌ذن‌ریو نیز با حساب 28 بر صفر به برتری رسید.

با پایان هفته نخست مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، در گروه نخست تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران نایب قهرمان فصل قبل با کسب 6 امتیاز صدرنشین شد و صنعت برق هرمزگان با همین تعداد امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.

امسال مسابقات سوپر لیگ کاراته با شرکت 12 تیم در دو گروه به انجام می‌رسد و در حالی که نماینده قم یعنی باشگاه کاراته پولاد در گروه نخست جای دارد، در گروه دوم نیز 6 تیم دیگر حضور دارند و با پایان دیدارهای هفته نخست تیم پاس قوامین با 6 امتیاز در صدر قرار گرفت و دانشگاه پیام نور هم با سه امتیاز در مکان دوم ایستاد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com