کد خبر ۳۳۹۶۲ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم خبرداد:

دستگيري يك شكارچي متخلف در تالاب بهشت معصومه قم

طی گشت و پایش در تالاب بهشت معصومه، یک شکارچی متخلف که متاسفانه اقدام به شکار یک قطعه غاز خاکستری کرده بود، دستگیر و اسلحه، دوربین چشمی و فشنگ‌های وی ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، طیب احمدی با اشاره به گشت و پایش منظم و مستمر در تالاب‌های استان اظهار کرد: این اداره کل در راستای حفظ و حراست از محیط زیست ارزشمند کشورمان، حفاظت و مراقبت از پرندگان مهاجر را به شدت مورد توجه قرار داده است.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و حضور پرندگان گوناگون آبزی در تالاب‌های استان خاطرنشان کرد: طی گشت و پایش در تالاب بهشت معصومه، یک شکارچی متخلف که متاسفانه اقدام به شکار یک قطعه غاز خاکستری کرده بود، دستگیر و اسلحه، دوربین چشمی و فشنگ‌های وی ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه پرونده تخلف این شکارچی برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است، تصریح کرد: از همه مردم و دوستداران طبیعت درخواست می‌کنیم تا محیط‌بانان و ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست استان را در انجام وظایفشان در حفظ و حراست از این مواهب الهی یاری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com