کد خبر ۳۴۰۰۰ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم مطرح کرد

تامین ۱۰۰۰ تن میوه ویژه نوروز ۹۵ در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه امسال ۳۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال برای ایام نوروز در نظر گرفته‌ایم گفت: این میزان میوه را در ایام عید توزیع می‌کنیم.

محمدرضا طلایی در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائران نوروزی که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای تامین ارزاق در نوروز 95 را فراهم کرده‌ایم اظهارداشت: سال گذشته نزدیک 900 تن میوه توزیع کردیم و امسال هم تمهیدات لازم فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه امسال 300 تن سیب و 700 تن پرتقال برای ایام نوروز در نظر گرفته‌ایم افزود: این میزان میوه را در ایام عید توزیع می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه میوه ما از ارومیه بود که در بررسی‌هایی که انجام دادیم از سمیرم اصفهان خریداری کردیم که کیفیت و ماندگاری بیشتر دارد.

طلایی با اشاره به اینکه این میزان میوه را از 15‌بهمن به سمت استان حمل می‌کنیم و از اول اسفند در استان حاضر است افزود: قیمت خرید ما برای هر کیلو پرتقال 2500 تومان است، البته هرسال قیمت‌ها توسط تنظیم بازار اعلام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه از هفته گذشته جوجه ریزی برای تامین مرغ در ایام عید انجام شده است گفت: 6 هزار تن مرغ منجمد در سردخانه استان داریم و اگر قیمت بالا برود مرغ منجمد توزیع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه 60 هزار تن گندم در سیلوهای استان قم ذخیره شده است خاطر نشان کرد: تا 6 ماه آینده ذخیره لازم برای گندم در استان را داریم.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com