کد خبر ۳۴۰۰۶ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
حجت الاسلام قرائتي در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه :

حوزه به فکر تولید خنده حلال باشد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با تأكيد بر اهميت تبليغ و اين كه تبليغ بايد بر اساس آيات و روايات باشد گفت: باید در تبلیغ دین از راه خنده وارد شویم و برای اینکه جوانان ما به دنبال خنده های حرام نروند، حوزه ها باید به فکر تولید خنده های حلال باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی چهارشنبه شب (23 دی) در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه که به همت دارالقرآن علامه طباطیایی برگزار شد گفت: تبلیغ امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود و تبلیغ ما باید بر اساس آیات و روایات باشیم.

وی گفت: الان در آستانه انتخابات هستیم و باید بر اساس مبنای قرآنی به مردم بصیریت دهیم و بگوییم که با استناد به آیات قرآنی نباید فریب زرق و برق، پول، شعارها، سخنرانی و وعده ها و.... را خورد.

رئیس ستاد اقامه نمازکشور گفت: بسیاری از مشکلات کشور به دلیل عدم توجه به قرآن کریم و عمل به آن است و باید جامعه قرآنی رواج یابد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی افزود: انتظار است که حوزه های علمیه قرآنی تر عمل کرده و توجه بیشتری به مسائل قرآنی نسبت به گذشته داشته باشند.

وی با تاکید بر نیت خالص گفت: باید مراقب باشیم که در تبلیغ مسائل دینی اخلاص و خدا را در نظر بگیریم و بدانیم که با این اخلاص به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

رئیس ستاد اقامه نمازکشور با بیان اینکه تبلیغ نباید مختص به زمان و مکان باشد گفت: باید تبلیغ به گونه ای باشد که تاثیرگذار باشد و با نیت خالصانه صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی عنوان داشت: اگر در تبلیغ دین مسائل مالی و وجهه های اقتصادی به وجود آید قطعا نتیجه نداده و مشکلات بسیاری را به بار خواهد آورد.

وی با اشاره به روش های درست تبلیغی گفت: باید تبلیغ ما به گونه ای باشد که بتواند بر روی دیگران تاثیر داشته باشد و اگر تبلیغ ما بی تاثیر باشد فقط وقت خود را هدر داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: باید در تبلیغ دین از راه خنده وارد شویم و برای اینکه جوانان ما به دنبال خنده های حرام نروند، حوزه ها باید به فکر تولید خنده های حلال باشند.

 

منبع: خبرگزاري شبستان

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com