کد خبر ۳۹۷۲۵ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
آیت‌الله مقتدایی:

ملت ایران ارزشی برای تهدیدات رئیس جمهور آمریکا قائل نیست

قائم مقام جامعه مدرسین با بیان اینکه حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مأیوس می‌کند، گفت: هرچه حضور و انسجام ملت بیشتر باشد، پاسخ قاطع‌تری به تهدیدات دشمنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مرتضی مقتدایی با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت شریف، مؤمن، متدین، انقلابی و ولایی ایران همواره از ابتدای پیروزی انقلاب در صحنه حضور داشته‌اند و از نظام حمایت کرده و وحدت و انسجام خود را تا امروز که 38 سال از انقلاب می‌گذرد، حفظ کرده‌اند.

وی بر لزوم حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت خاصی برخوردار است.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تهدیدات آمریکا اظهار کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا تهدیداتی کرده و گفته ایران باید از من بترسد و همه گزینه‌ها روی میز است؛ ما امیدوار هستیم ملت شریف، انقلابی و شجاع ایران پاسخ قاطعی به این تهدیدها در روز 22 بهمن با حضور همه جانبه و گسترده خود در راهپیمایی بدهند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه با بیان اینکه حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مأیوس می‌کند، افزود: هرچه حضور و انسجام ملت بیشتر باشد، پاسخ قاطع تری به تهدیدات دشمنان است و آن‌ها متوجه خواهند شد ملت بزرگ ایران مورد تأثیر این تهدیدها قرار ندارد و ارزشی برای این حرف‌ها قائل نیست.

آیت الله مقتدایی با اشاره به سخنان قاطع امام خمینی(ره) در روز ورود به ایران مبنی بر اینکه «من در دهن این دولت می‌زنم و به پشتیبانی ملت، دولت تعیین می‌کنم»، گفت: حضرت امام(ره) با قاطعیت به تهدیدات پاسخ می‌دادند و حساب کار دست آن‌ها آمد و کنار رفتند و انقلاب به پیروزی رسید.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ملت ایران تابع امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و همان قاطعیت را نشان می‌دهند، گفت: ملت شریف ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن نشان دهد که این تهدیدها اثری ندارد و همچنان در حمایت از نظام، ولی فقیه و ارزش‌های اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

وی در پایان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «رمز پیروزی ما وحدت است»، افزود: ان شاءالله ملت ایران این وحدت را از خود در روز 22 بهمن نشان خواهد داد و تداوم پیروزی را تضمین می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com