کد خبر ۳۴۰۳۸ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم:

آمار و اطلاعات انتخابات مستند‌سازی می‌شود

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم با اشاره به اینکه تعامل سازنده میان دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته است، گفت: آمار و اطلاعات انتخابات مستند‌سازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محسن بهشتی صبح امروز در جلسه هیئت بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قم که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم در زمینه برگزاری انتخابات مناسب تجارب بالایی دارد، اظهار داشت: برای برگزاری هر‌چه بهتر انتخابات پیش رو یکی از مهم‌ترین اصول و برنامه‌ها ارتباطات و تعامل سازنده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم با تاکید بر اهمیت نظارت همه‌جانبه بر اجرای انتخابات، افزود: در استان قم هم نظارت همه جانبه بر امر انتخابات از زمان ثبت‌نام تا مرحله اعلام نتایج انتخابات به دقت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای مراحل مختلف انتخابات در استان قم هم تعامل وجود داشته و مردم قم از روند برگزاری این انتخابات آگاهی کامل دارند.

بهشتی با اشاره به اینکه برای کنترل بر صحت انتخابات بازرسی‌هایی هم انجام می‌شود، تصریح کرد: کمیته‌های بازرسی انتخابات در استان قم تشکیل شده است و در صورت بروز مشکلی در اسرع وقت اقدامات لازمه را در راستای رفع آن انجام می‌دهند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم با تاکید بر قانون‌مداری در برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: نیروی اجرایی مورد نیاز برای اداره هر صندوق 10 نفر است که با وظایف گوناگون را در راستای انجام هر چه بهتر انتخابات انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات سعی می‌شود که جمع‌آوری اطلاعات به‌صورت مستند انجام شود که در انتخابات بعدی مورد استفاده قرار گیرد، عنوان کرد: برای حضور مردم در این انتخابات و انتخابات سال‌های آینده باید اعتماد مردم جلب شود و این مستلزم نظارت دقیق و مستمر بر روند انتخابات است.

بهشتی با بیان اینکه تعامل در سطح ستادهای اجرایی برگزاری انتخابات وجود دارد، بیان کرد: هماهنگی‌های لازمه هم با مسئولان استان قم انجام شده است و با همکاری همه دستگاه‌ها انتخابات موفقی را در پیش رو خواهیم داشت.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com