کد خبر ۳۵۳۹۶ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲

استاندار: نمایندگان قم در جهت پیشرفت این استان اهتمام ویژه ای داشته باشند

استاندار قم گفت: نمایندگان منتخب قم در مجلس شورای اسلامی با بهره گیری از تجربیات و تخصص خود گام های مهمی را در راستای پیشرفت و ارتقاء کمی و کیفی این استان بردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی عصر شنبه در چهارمین و آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 94 در سالن امام جواد(ع) استانداری، با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و مدیران استان قم در برگزاری اننتخابات با هیات های اجرایی و نظارت همکاری خوبی کردند، اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق دستگاه های استان، هیات اجرایی و نظارت انتخابات را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دادند و واقعا هماهنگی و کمک خیلی حوبی انجام شد.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به مرور گزارش فعالیت دستگاه های مختلف را دریافت می کردم، شاهد تلاش های آنها بودم، لذا از همه آنها تشکر می کنم.


صادقی همچنین ضمن تشکر از مردم به خاطر حضور پر شور در انتخابات هفتم اسفند، تصریح کرد: مردم همانند همیشه با حضور با شکوه خود این مشرکت خوب را رقم زدند.


استاندار قم همچنین ضمن قدردانی از همه نامزدهای انتخاباتی که در جهت گرم کردن حضور مردم در این حماسه بزرگ تلاش کردند، تصریح کرد: امیدوارم در صحنه های بعدی هم که نیاز است مردم حضور خود را نشان دهند، این امر تحقق پذیرد.


صادقی همچنین ابراز امیدواری کرد: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی که مجددا برای نمایندگی انتخاب شدند، به واسطه تجربیات و تخصص هایی که در این چند ساله پیدا کردند، بیش از گذشته مثمر ثمر بوده و در جهت بهبود وضعیت استان کمک های بیشتری داشته باشند.


انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه 94 برگزار شد.


از حوزه انتخابیه قم احمد امیرآبادی، علی لاریجانی و مجتبی ذوالنور منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی شدند و آیت الله مومن نیز منتخب مردم قم در مجلس خبرگان رهبری شد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com