کد خبر ۳۴۰۴۲ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶
مربی تیم بدمینتون استان قم:

بدمینتون‌باز قم به مقام سوم کشور دست یافت

تنها بدمینتون‌باز موفق قم در این مرحله محسن صادقیان بود. او در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها بازی‌های بسیار خوبی در مقابل حریفان خود به نمایش گذاشت و حتی شایستگی‌ رسیدن به فینال را نیز داشت اما در نهایت به مقام سوم دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، اظهار کرد: سومین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان کشور در سال جاری با عنوان گرامیداشت شادروان جمال مسعودی به میزبانی هیئت بدمینتون استان یزد به انجام رسید.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، بدمینتون‌بازان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در تلاش برای کسب عناوین برتر هر دو قسمت یک‌نفره و دونفره برابر یکدیگر قرار گرفتند و از قم نیز سه نفر در این رقابت‌ها به میدان رفتند.

مربی تیم هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: ابتدا قرار بود تیم پنج نفره محسن صادقیان‏، علیرضا افکانه، علی دولت‌خواه، علیرضا یزدانی و نادر حاجی‌اسماعیلیان به نمایندگی از قم راهی این رقابت‌ها شود اما در نهایت حضور افکانه و یزدانی امکان‌پذیر نشد و با سه شرکت‌کننده در این مرحله حضور یافتیم.

وی ابراز کرد: به دلیل فرا رسیدن ایام برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، یزدانی و افکانه درگیر امتحانات خود بودند و به همین دلیل اعزام این دو بدمینتون مستعد و آینده‌دار قم به رقابت‌های مرحله سوم رنکینگ بزرگسالان کشور انجام نگرفت.

شعبانیان عنوان کرد:‌ بدین‌ترتیب در ترکیب تیم سه نفر هیئت بدمینتون قم، محسن صادقیان در بخش انفرادی به مصاف حریفان رفت و تیم دوبل یا دونفره هیئت قم نیز با ترکیب نادر حاجی‌اسماعیلیان و علی دولت‌خواه در تلاش برای کسب عناوین برتر با رقبا پیکار کرد.

وی با بیان اینکه تنها بدمینتون‌باز موفق قم در این مرحله محسن صادقیان بود، یادآور شد: صادقیان در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها بازی‌های بسیار خوبی در مقابل حریفان خود به نمایش گذاشت و حتی شایستگی‌ رسیدن به فینال را نیز داشت اما در نهایت به مقام سوم دست یافت.

مربی تیم هیئت بدمینتون استان قم ادامه داد: دیدار نهایی بخش انفرادی سومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان کشور در یزد در هر دو قسمت یک‌نفره و دو نفره برگزار شد و برترین‌های این مرحله مشخص شدند و برترین‌ها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با بیان اینکه فدراسیون بدمینتون برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها انجام داده بود، عنوان کرد: در بخش انفرادی این مرحله از پیکارها سروش اسکندری از زنجان با پیروزی برابر ارسلان زرگان از توابع‌تهران به مقام قهرمانی رسید.

شعبانیان با اشاره به رده‌بندی نهایی بخش انفرادی سومین مرحله رنکینگ بدمینتون مردان کشور در یزد، خاطرنشان کرد: محسن صادقیان از تیم هیئت بدمینتون قم و سالار بیات از تیم هیئت بدمینتون زنجان در این بخش به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی یاد آور شد: در قسمت دونفره نیز تیم محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی از تهران با شکست تیم دونفره سینا بیات و علیرضا قاسمی از زنجان به مقام قهرمانی رسید و تیم مسعود پیروزی و محمد یازرلو از گلستان و محمدرضا باقری و امیررضا سلیمانی‌اقدم از زنجان به مقام سوم مشترک بسنده کردند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com