کد خبر ۳۴۰۸۱ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳

مدیر جدید مجتمع فرهنگی نور قم معرفی شد

مدیر جدید مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم در مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، تنها مجتمع بزرگ فرهنگی در منطقه محروم نیروگاه قم است که از سال ۱۳۷۵ زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی از فروردین سال ۹۲ مدیریت این مجموعه را بر عهده داشت که به دلیل تغییر در پست‌های شغلی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، وی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم منصوب شده و عبدالله سلطانیان به جای وی مدیر جدید مجتمع فرهنگی نور شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجتمع فرهنگی نور که پیش از ظهر یکشنبه برگزار شد، اظهار داشت که پست‌ها و عناوین در نظام ارزشی و وحیانی، ملاک ارزش انسان‌ها نیستند بلکه ارزش هر کاری به نیت آن است.

به گفته حجت‌الاسلام عباس اسکندری، هر کاری که انجام می‌شود اگر با نیت جلب رضایت خداوند باشد، ارزشمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به محدودیت‌های مالی مجتمع فرهنگی نور که روند ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی به اهالی نیروگاه را با مشکلات زیادی مواجه کرده، اظهار داشت: کار در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، چون در راستای نشر معارف حقه اسلام است، کارکنان این مجموعه با کمبودهایی که وجود دارد، خودشان را قانع کردند.


حجت‌الاسلام اسکندری از تلاش مدیر سابق و کارکنان مجتمع فرهنگی تبلیغی نور که از تمام توان و استعداد خودشان برای پیشبرد استفاده کرده‌اند قدردانی و برای مدیر جدید این مجموعه آرزوی توفیق کرد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی مدیر پیشین مجتمع فرهنگی تبلیغی نور نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه ارائه کرد.


عبدالله سلطانیان مدیر جدید این مجتمع نیز ضمن بیان سیاست‌ها و راهبردهای پیش رو، تأکید کرد: سعی می‌کنیم فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در منطقه محروم نیروگاه به صورت کارشناسی شده ارائه شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com