کد خبر ۳۴۰۸۹ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸
به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س)

برنامه «شفیعه» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «شفیعه» از این رسانه به مناسبت سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: ویژه برنامه شفیعه به همین مناسبت تولید شده که جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) در این برنامه تبیین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)، ارتباط حضرت فاطمه معصومه(س) و قم و بحث شفاعت ایشان از مباحث مطرح شده در این برنامه است که گزارش زنده‌ای از حرم حضرت معصومه(س) نیز پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به زمان پخش برنامه شفیعه گفت: این برنامه چهارشنبه 30 دی از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه پخش می‌شود، محمدحسین آزما تهیه‌کنندگی و محمدجواد محمدی اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

وی از تولید ویژه برنامه کریمه خبر داد و افزود: در این برنامه فضایل زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) و توجه بزرگان و علمای دین به زیارت حضرت مورد توجه قرار می‌گیرد و برخی از مفاهیم زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) شرح داده می‌شود.

عظیمی عنوان کرد: در این برنامه از بانوانی مانند زینب، ام‌محمد و میمونه دختران امام جواد(ع)، بویهه دختر موسی مبرقع و نوه امام جواد(ع)، ام‌اسحاق جاریه محمدبن‌موسی، ام‌حبیب جاریه محمدبن‌احمدبن‌موسی و همسر محمدبن‌موسی که در جوار حضرت مدفون هستند، نام برده می‌شود.

وی عنوان کرد: گزارش زنده نیز از حرم حضرت معصومه(س) پخش می‌شود، محمد حسین‌پور اجرا و سیدحمید حسینی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارند و حجت‌الاسلام حسین شهامت کارشناس این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: برنامه کریمه به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اول بهمن امسال از ساعت 8 و 40 دقیقه تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com