کد خبر ۳۴۲۰۲ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح شد

تاکید رئیس مجلس بر تامین برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی قم

رئیس مجلس شورای اسلامی بر پیگیری‌ در خصوص برطرف کردن مشکلات برق شهرک‌های صنعتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی لاریجانی در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تاکید بر رفع نیاز واحدهای صنعتی استان قم گفت: در گذشته پیگیری‌هایی در خصوص برطرف کردن مشکلات برق شهرک‌های صنعتی صورت گرفته که در آینده نیز این اقدامات به صورت جدی‌تری پیگیری خواهد شد.

امیر طیبی‌نژاد نیز در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم از زیرساخت‌ها و شرایط مطلوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به رفع تحریم‌ها افزود: ما در حال حاضر خود را برای شرایط پساتحریم آماده می‌کنیم و چشم‌انداز ما حضور گسترده و با نشاط سرمایه‌گذاران صنعتی در بخش تولید استان قم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اضافه کرد: لازمه آماده‌سازی استان برای جذب سرمایه‌گذاران در سطح شهرک‌های صنعتی و جلوگیری از خروج این سرمایه‌ها تامین و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز به ویژه برق است که نقشی اساسی در توسعه صنعتی قم ایفا می‌کند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات گذشته این شرکت در تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی از تلاش‌های رئیس مجلس در این خصوص تقدیر و خاطرنشان کرد: امروز خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی و رفع نیازهای آنها همت، همدلی و همزبانی همه مسئولان در بخش‌های مختلف را می‌طلبد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com