کد خبر ۳۴۲۷۵ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
دبیر کارگاه‌های فلسفه اخلاق:

نوزدهمین «کارگاه فلسفه اخلاق» ‌در قم برگزار می‌شود

دبیر کارگاه‌های فلسفه اخلاق گفت: جلسه نوزدهم کارگاه فلسفه اخلاق فردا با حضور محمد فتح علی‌خانی رئیس پژوهشکده علوم اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام محمدصادق روحانی با اشاره به برگزاری این نشست‌ها اظهار داشت: کارگاه‌های فلسفه اخلاق حرکتی نوظهور است که با تلاش تعدادی از طلاب جوان حوزه علمیه قم در این شهر برگزار می‌شود.

دبیر کارگاه‌های فلسفه اخلاق با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه‌های فلسفه اخلاق افزود: یکی از اهداف ما برای برگزاری این کارگاه‌ها ترویج مباحث اخلاق‌پژوهی و همچنین توجه دادن به بزرگان این علم است تا به این وسیله، طلاب و دانشجویان با بزرگان فلسفه و اخلاق آشنا شوند.

وی بیان کرد: تاکنون 18 جلسه از کارگاه‌های فلسفه اخلاق برگزار شده که با برنامه‌ ریزی‌‌های صورت گرفته تلاش داریم بیش از 40 جلسه از این کارگاه‌ها را برای مخاطبین علاقه‌مند برگزار کنیم.

روحانی تصریح کرد: شرکت برای عموم دانشجویان و طلاب علاقه‌مند به مباحث فلسفی و اخلاقی آزاد است و نیازی به ثبت نام برای شرکت در این نشست‌ها نیست.

وی بیان کرد: نوزدهم کارگاه فلسفه اخلاق با حضور محمد فتح علی‌خانی رئیس پژوهشکده علوم اسلامی برگزار می‌شود و از همه علاقمندان و پژوهشگران دعوت می‌شود تا در این برنامه که روز دوشنبه 4 بهمن ماه از ساعت 19 برگزار می‌شود، شرکت کنند.

دبیر کارگاه‌های فلسفه اخلاق بیان کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری کارگاه فلسفه اخلاق متغیر است طلاب و دانشجویان علاقه‌مند برای اطلاع رسانی از زمان برگزاری این کلاس‌ها می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 10009127547307 ازجزئیات دقیق‌تر برگزاری برنامه‌های ما مطلع شوند.

کارگاه فلسفه اخلاق هر دو هفته یک بار در ساختمان خانه اخلاق پژوهان جوان به آدرس قم، خیابان صفائیه کوچه 25، فرعی اول سمت چپ، پلاک 87 برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com