کد خبر ۳۴۲۸۷ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
مدیر‌کل هوا‌شناسی استان قم:

بارش پراکنده باران تا غروب فردا در استان قم تداوم دارد

مدیر‌کل هوا‌شناسی استان قم گفت: بارندگی‌ها امروز به‌صورت پراکنده وجود داشته و تا فردا غروب بارش‌ها تداوم دارد و روز سه شنبه هوای صافی برای استان قم پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)،یحیی زارع با اشاره به وضعیت جوی استان قم اظهار داشت: هوای امروز قم نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده باران همراه است، وزش باد در این استان وجود داشته که سمت بادشرقی و سرعت باد 45 کیلومتر در ساعت است و حداقل دمای هوا 4 و حداکثر به 15 درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیر‌کل هوا‌شناسی استان قم با بیان اینکه کاهش دمای هوا تا روز دو شنبه تداوم دارد، افزود: هوای استان قم فردا نیمه‌ابری و به تدریج ابری و در برخی ساعت‌ها با بارش باران همراه است که در ارتفاعات به صورت برف وهمراه با وزش باد که سرعت آن 45 کیلیوم‌تر در ساعت است.

زارع بیان کرد: روز دوشنبه هوای استان قم نیمه‌ابری و به تدریج با کاهش ابر رو‌به‌رو می‌شود و از بعد از ظهر با باد شدید همراه است که سمت باد غربی و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت است و حداقل دما به 6 درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت: بارندگی‌ها امروز به صورت پراکنده وجود دارد و تا فردا غروب بارش‌ها تداوم دارد و روز سه شنبه هوای صافی برای استان قم پیش بینی می‌شود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com