کد خبر ۳۱۶۵۵ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
هواشناسی قم اعلام کرد

شروع بارش‌های پراکنده از امروز در قم

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم از شروع بارش‌های پراکنده خبر داد و گفت: این بارش‌ها از امروز چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجواد ترابیان با اشاره به شرایط جوی هوای قم افزود: برای امروز چهارشنبه هوایی کمی ابری به تدریج افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای فردا پنجشنبه هوا قسمتی ابری به تدریج ابری همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم در خصوص پیش‌بینی هوا در روز جمعه اظهار کرد: برای روز جمعه هوایی صاف به تدریج با افزایش ابر و در اوایل شب در برخی نقاط بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

ترابیان بیشینه دمای امروز را 31 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: کمینه و بیشینه دما برای روز پنجشنبه به ترتیب 15 و 27 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی ادامه داد: کمینه و بیشینه دما برای روز جمعه نیز به ترتیب 12 و 28 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم جهت وزش باد در هر سه روز را غربی اعلام کرد و افزود: سرعت وزش باد برای امروز 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

ترابیان سرعت وزش باد برای فردا پنجشنبه را 25 تا 35 کیلومتر بر ساعت دانست و گفت: سرعت وزش باد نسبت به امروز کاهش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سرعت وزش باد برای روز جمعه نیز 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است که نسبت به امروز کمی افزایش خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم بارش پراکنده باران طی این سه روز را پدیده غالب این روزها اعلام کرد و افزود: برای روز پنجشنبه هوا چند درجه خنک می‌شود، اما در روز جمعه به علت صاف بودن هوا، دمای هوا دو درجه افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com