کد خبر ۳۴۲۹۶ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳

نصب دستگاه کارتخوان درتاکسی های قم/ راه اندازي تاکسی زائر

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی قم گفت: در راستای سیاست هوشمند سازی و پرداخت الکترونیک، از شنبه در برخی تاکسی های سطح شهر قم، دستگاه کارت خوان نصب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی عصر سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پرداخت الکترونیک در تاکسی های داخل شهری قم به صورت آزمایشی آغاز شده و تداوم پیدا خواهد کرد.


وی دربخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت راه اندازی تاکسی زائر گفت: بیش از 600 تاکسیران با مدرک لیسانس و فوق لیسانس درقم فعالیت می کنند که از بین آنها عده ای برای تاکسی زائر گزینش می شوند.


تاکسی رانی یک ماه قبل در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که این سازمان با توجه به اخذ مجوزهای لازم در نظر دارد به منظور راه اندازی ناوگان تاکسی ویژه زائر( سیاحتی و گردشگری) نسبت به واگذاری تعدادی محدود خودرو تاکسی – حتی المقدور با استفاده از تسهیلات بانکی – به متقاضیان واجدشرایط اقدام کند.


وی ادامه داد: درحال حاضر مهم ترین موضوع بحث بیمه تاکسیرانان است که برای اعضای جدیدالورد متوقف شده بود و در حال پیگیری مشکلات مربوط به آنها هستیم.


عزتی خاطرنشان کرد: مساله سختی کار تاکسیران ها نیز در حال پیگیری می باشد و امید است به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com