کد خبر ۳۴۳۱۳ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶

آیت الله فاضل لنکرانی: مسئولان مراقب حرمت شورای نگهبان باشند

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: از زمان حضرت امام(ره) به یاد داریم که ایشان نسبت به حفظ حرمت شورای نگهبان به ملت تاکید می کردند؛ امروز نیز گروه ها، نمایندگان و اشخاصی که خود را در معرض قرار دادند باید به این موضوع توجه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) از مرکز خبر حوزه، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در جمع طلبه ها و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به پشت پرده و اهداف هجمه های زیاد علیه شورای نگهبان، اظهار داشت: این شورا متشکل از فقها برای صیانت و پاسداری از مراکز حساس نظام از جمله مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دشمن به دنبال شکسته شدن حرمت شورای نگهبان است، ابراز داشت: این شورا باید با دقت به صلاحیت افراد رسیدگی کرده و انتظار داریم که اجازه ندهد حقوق افراد تضییع شود؛ چراکه اگر نسبت به افراد، مساله عدم احراز مطرح می شود باید با حجت کامل باشد.


آیت الله فاضل لنکرانی اضافه کرد: اگر بدون تحقیق و تفحص کامل، عدم احراز افراد ابلاغ شود، چه بسا سبب تضییع حق افراد خواهد شد؛ البته شورای نگهبان حتما این تحقیق را انجام خواهد داد؛ اما تقاضا داریم که گروه و مردم بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنند که خواسته رهبر معظم انقلاب نیز همین می باشد.


وی با رد اتهام برخورد جناحی در بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، تصریح کرد: آن مقداری که ما از شخصیت هایی که در شورای نگهبان حضور دارند اطلاع داریم، نشان می دهد که تقوا و دلسوزی آنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی اینگونه اتهامات را برطرف می کند

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com