کد خبر ۳۴۴۲۵ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
رئیس هیئت اسکیت استان قم:

مسابقات اسکیت ایستگاهی جام فجر در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت اسکیت استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای میزبانی از اسکیت‌بازان شرکت کننده در مسابقات جام فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد حسنی اظهار کرد: با برنامه‌های متنوعی که به ویژه از طریق سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم خوشبختانه تعداد افراد علاقمند به این رشته بیشتر شده و ورزشکاران سازمان یافته هیئت اسکیت نیز بیشتر شده‌اند.

وی ادامه داد: اسکیت ورزشی است که امکان پرداختن به آن برای عموم افراد جامعه وجود دارد و یکی از کارهایی که هیئت سعی در انجام آن داشته، ایجاد فضا و امکانات مربوط به فعالیت در این رشته است تا علاقمندان با آسایش خاطر در این رشته حضور داشته باشند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم بیان کرد: فعالیت‌های هیئت اسکیت استان قم در بخش‌های متنوعی از جمله قهرمانی، همگانی و آموزش این رشته تقسیم بندی شده است و از این طریق توانسته‌ایم این رشته را بیش از گذشته به مردم قم و نوجوانان و جوانان علاقمند به آن بشناسانیم.

وی یاد آور شد: علاوه بر مسابقات استانی که در طول سال به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌ریزی و برگزار می‌کنیم و همچنین اعزام‌های مختلفی که به پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور داریم، یکی از برنامه‌های ویژه ما توسعه بخش همگانی این رشته است.

حسنی عنوان کرد: از طریق برگزاری رقابت‌هایی در قالب جشنواره‌ها و همایش‌های همگانی که امکان حضور عموم مردم را در فعالیت‌های مد نظر این هیئت فراهم می‌کند، به دنبال همگانی کردن رشته اسکیت در قم و در بین علاقمندان این رشته هستیم.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری یک دوره رقابت‌های اسکیت به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و عنوان کرد: هیئت اسکیت استان قم پیرو رسالتی که برای توسعه ورزش دارد و در راستای اجرای برنامه‌های مد نظر اداره کل ورزش و جوانان قم همانند سایر هیئت‌های ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌هایم تنوعی را برای اجرا در نظر دارد.

رئیس هیئت اسکیت استان قم از برگزاری یک دوره مسابقه اسکیت چند ایستگاهی قهرمانی استان قم به همین مناسبت خبر داد و عنوان کرد: مسابقات اسکیت چندگاهی قهرمانی قم به مناسبت فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با عنوان جام فجر به انجام خواهد رسید.

وی یاد آور شد: روز جمعه شانزدهم بهمن‌ماه را برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته‌ایم و از تمامی علاقمندان به اسکیت برای حضور در این جام دعوت می‌کنیم، ضمن اینکه میزبانی این پیکارها را سالن فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بر عهده دارد.

حسنی بیان کرد: هیئت اسکیت استان قم مسابقات چندایستگاهی جام فجر را برای هر دو بخش دختران و پسران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برنامه‌ریزی کرده است و ابتدا مسابقات دختران از ساعت هشت تا 11 و سپس پیکارهای بخش پسران از ساعت 11 تا 14 به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت اسکیت استان قم در پایان با اشاره به اهداف این هیئت از برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: از برگزاری این مسابقات با همکاری دیگر دوستانم در کادر اجرایی هیئت اسکیت قم به دنبال استعداد یابی و شناخت نفرات برتر برای تشکیل تیم‌های منتخب استان قم به منظور شرکت در مسابقات کشوری هستیم.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com