کد خبر ۳۴۷۸۰ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱

تیم انقلاب فاتح جام فجر کاراته استان قم شد

تیم کاراته انقلاب با کسب ۷ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۰ برنز فاتح جام فجر کاراته استان قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مسابقات کاراته جام فجر به مناسبت دهه مبارک فجر در سه رده سنی به میزبانی خانه کاراته استان قم واقع در مجموعه ورزشی راحله برگزار شد.

این مسابقات در حالی یکشنبه شب با شرکت تیم‌های مختلف به نمایندگی از باشگاه‌های سراسر قم به انجام رسید که بیش از ۱۷۰ کاراته کا مدعی کسب عناوین قهرمانی در این رقابت‌ها روی تاتامی رفتند.

این پیکار‌ها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد که تیم انقلاب در مجموع با کسب ۷ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۰ برنز عنوان نخست و سکوی قهرمانی را از آن خود کرد.

در رده سنی نوجوانان تیم کاراته انقلاب با ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنزی که کاراته کاهای باشگاه انقلاب بدست آوردند با قهرمانی این باشگاه همراه بود و باشگاه استقلال با ۲ طلا یک برنز نائب قهرمانی و سکوی دومی این رده سنی را تسخیر کرد و باشگاه علوم پزشکی با بدست آوردن یک طلا در رتبه سوم قرار گرفت.

در رده سنی جوانان باشگاه انقلاب با کسب ۳ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بار دیگر بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه شهیداحمدلو با بدست آوردن یک مدال طلا و یک برنز بر سکوی دوم قرار گرفت و رتبه سومی با یک طلا به باشگاه مریم رسید.

در پیکارهای رده سنی امید نیز با قهرمانی، باز هم باشگاه انقلاب با ۲ طلا، یک نقره و ۵ برنز در صدر ایستاد و باشگاه پولاد در حالی که موفق به کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز شده بود به طور مشترک با باشگاه طاهریان که همین تعداد و نوع مدال را کسب کرده بود در سکوی دومی قرار گرفت و تیم علوم پزشکی سوم شد.

در رده بندی نهایی تیم‌ها، بعد از باشگاه انقلاب که با ۷ طلا، ۴ نقره و کسب ۱۰برنزمقام اول را بدست آورد، باشگاه استقلال با ۲ طلا و یک برنز برسکوی نائب قهرمانی ایستاد و باشگاه علوم پزشکی با ۲ طلا به عنوان سومی رسید.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com