کد خبر ۳۴۴۵۲ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛

تیم نوجوانان صبای قم میزبان سپاهان اصفهان شد

مربی تیم نوجوانان صبای قم گفت: تیم نوجوانان صبای قم در ادامه دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور میزبان سپاهان اصفهان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، موسی رفیعی اظهار داشت: رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور فردا جمعه ۹ بهمن ادامه پیدا می‌کند و تیم صبای قم در یک دیدار خانگی به میدان رفت.

وی افزود: تیم فوتبال سپاهان اصفهان حریف تیم صبای قم است و دیدار دو تیم از ساعت ۱۴ روز جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تماشای این بازی رایگان و آزاد است.

مربی تیم نوجوانان صبای قم گفت: دیدار دو تیم در بازی رفت در اصفهان به سود سپاهان پایان یافت اما امیدواریم فردا بتوانیم به روند روزهای دور از پیروزی خود پایان دهیم و نخستین برد فصل را کسب کنیم.

رفیعی بیان داشت: صبا امسال در لیگ برتر نوجوانان کشور با قرعه مناسبی روبرو نشد ضمن این که در دیدار با تیم‌های انتهای جدولی نیز امتیازات زیادی را در بازی‌های خانگی از دست داد.

وی عنوان کرد: صبا تاکنون در دیدارهای این فصل موفق به کسب پیروزی نشده است و حالا از ۸ بازی ۵ تساوی و ۳ شکست در کارنامه دارد و برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند.

مربی تیم نوجوانان صبای قم تصریح کرد: صبا در مسابقات این فصل با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پورالبرز کرج، پتوی لاله اصفهان، مقاومت تهران و سپاهان اصفهان همگروه شده است و ۲ تیم برتر از میان این ۶ تیم به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد و تیم انتهای جدول نیز راهی لیگ مناطق می‌شود.

رفیعی افزود: صبا در دور رفت برابر تیم‌های مقاومت تهران و سپاهان مغلوب شد اما برابر تیم‌های ذوب آهن، پتوی لاله اصفهان و پورالبرز کرج مساوی کرد و تساوی برابر پورالبرز و پتوی لاله و شکست برابر مقاومت، در بازی برگشت هم تکرار شد.

منبع:مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com