کد خبر ۳۴۶۹۹ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵
مدیر تیم‌های پایه صبای قم:

صبای قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور ماندنی شد

احمد غلامی با اعلام تساوي تيم صباي قم مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله گروهي لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور گفت: تیم فوتبال صبای قم با کسب نتیجه دلخواه در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در این مسابقات ماندنی شد.

احمد غلامی اظهار داشت: در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در مرحله گروهی که عصر پنج‌شنبه برگزار شد تیم صبای قم در اصفهان برابر ذوب آهن به تساوی رسید.

وی افزود: در این مسابقه دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند و همین نتیجه برای بقای صبا در لیگ برتر کافی بود.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: صبا در این بازی تنها در صورت کسب امتیاز می‌توانست در لیگ برتر باقی بماند و این هدف با تلاش بازیکنان و کادر فنی و عوامل باشگاه تحقق پیدا کرد.

غلامی بیان داشت: در این گروه پیش از برگزاری مسابقات هفته پایانی صعود تیم‌های سپاهان اصفهان و مقاومت تهران به دور بعد قطعی شده بود و دیدارهای این هفته از نظر تعیین تیم سقوط کننده حائز اهمیت بود.

وی عنوان کرد: صبا در رقابت‌های این فصل ۱۰ بازی انجام داد و با کسب ۶ تساوی و ۴ شکست با مجموع ۶ امتیاز به کار خود پایان داد و امتیاز خود را در لیگ برتر حفظ کرد و امیدواریم فصل آینده حضور قدرتمندتری در این مسابقات داشته باشیم.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم تصریح کرد: تیم پتوی لاله اصفهان از این گروه به دسته پایین‌تر سقوط کرد اما تیم‌های پورالبرز کرج و صبای قم توانستند در لیگ باقی بمانند.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com