کد خبر ۳۴۴۷۵ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸

ماموستا راستي: نشان دادن اسلام واقعی به جهانیان، تکفیری ها و داعش را از بین می برد

امام جمعه موقت سنندج گفت: باید اسلام واقعی را به جهانیان نشان دهیم تا تکفیری ها و داعش از بین بروند و عالمان ایرانی که نعمت انقلاب اسلامی را در اختیار دارند باید نقش خود را در معرفی اسلام واقعی نشان دهند تا نگذارند تکفیر ظهور پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، ماموستا امین راستی روز پنجشنبه در همایش بین المللی خطر جریان های تکفیری در دنیای امروز در سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم بیان کرد: دشمنان اسلام در طول تاریخ از بدو رسالت رسول الله(ص) روی ایجاد اختلاف در بین مسلمانان کار کرده اند و در پشت پرده بارها و بارها اعلام کرده اند که قرآن باید در جامعه مسلمانان تحریف شود و مسلمانان به اهداف خود نرسند.


وی اظهار کرد: این همه تلاش به خاطر آن بوده است که دین اسلام دینی غنی از نظر همه بُعدها است و قرآن و شریعت اسلام جوابگوی نیاز بشریت است و غیر از قرآن و وحی الهی بقیه قوانین نمی تواند نیاز بشریت را تامین کند.


وی افزود: دشمنان اسلام سعی و تلاش دارند که در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و اسلام را به نحوی نشان دهند تا به مردم دنیا بگویند اسلامی که شما شیفته آن شده اید القاعده و داعش است که مردم را ذبح کرده و در بازار برده فروش ها می فروشد و این همان چیزی است که استکبار آن را دنبال می کند.


امام جمعه موقت سنندج ابراز کرد: عالمان شیعه و سنی نتوانسته اند رسالت الهی که بر عهده شان است را انجام دهند و این در حالی است که باید اسلام و دین واقعی را به مردم نشان دهیم تا داعش بوجود نیاید.


وی ادامه داد: ایجاد گروه های تکفیری به آن باز می گردد که در ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان تصور می کردند اسلام نمی تواند در ایران حکومت کند.


امام جمعه موقت سنندج افزود: بعد از انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی بود که تنور گرایش به مقاومت اسلامی داغ شد و در این شرایط وظیفه داریم اسلام واقعی را به مردم نشان دهیم و اگر این کار را انجام دهیم هیچ فردی به سمت تکفیر و داعش نمی رود.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com