کد خبر ۳۵۱۸۸ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۱
طي يك سخنراني انتخاباتي

اميرآبادي از اضافه شدن 2 هزار تخت به ظرفیت بیمارستان‌های قم خبر داد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان تخت‌های بیمارستانی استان کافی نیست، گفت: مجوز ساخت چندین بیمارستان گرفته شده و تا پایان سال ۹۷هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت استان اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، احمد امیرآبادی در مسجد زینبیه منطقه نوبهار قم با بیان اینکه وظیفه نماینده قانون‌گذاری است اظهار کرد: در چهار سال گذشته حتی یک دقیقه تأخیر یا غیبت نداشتم و در تمام جلسات مجلس حاضر بودم.

وی با اشاره به اینکه نظارت وظیفه دیگر نماینده مجلس است، افزود: من تلاش کردم که در مجلس ابتدا بر خود و بعد بر دیگر نماینده‌ها و دولت نظارت کنم.

امیرآبادی ادامه داد: من یک خانه در نیروگاه دارم و به جز آن هیچ‌چیز دیگری ندارم و تمام اطلاعات خود را در سایت majlesnama.ir که برای شفافیت نمایندگان طراحی‌ شده نوشته‌ام.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که در یک منطقه محروم زندگی می‌کنم و هم در دوران شورای شهر و هم در دوران نمایندگی مجلس بیشترین توجهی که داشتم برای مناطق محروم بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس با ذکر چند نمونه از تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای عمران و آبادانی مناطق مختلف قم خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که از شهردار داشتم و کمک‌ها و بودجه‌هایی که گرفتم، بلوار شهید روحانی بازگشایی شد ولی نگذاشتند آن شهردار بسیجی خدوم در این شهر بماند؛ از این شهر بیرون کردند، چون جزء باند برخی افراد در این شهر نبود و به آن‌ها باج نمی‌داد.

وی با اشاره به اینکه دلبری ماهی یک پروژه در این شهر افتتاح می‌کرد، تأکید کرد: چرا مردم در حال اذیت شدن هستند؟ سه ماه این شهر را با سرپرست اداره کردند و بعد از آن شهردار جدید از اصفهان آوردند که می‌گوید من قم را نمی‌شناسم و باید 10 ماه به من اجازه بدهید تا قم را یاد بگیرم؛ 17 ماه این شهر در بلاتکلیفی ماند به خاطر اینکه آقایان می‌خواستند هم‌باندی و هم‌جناحی‌ ایشان در این شهر شهردار شود.

امیرآبادی با اشاره به این موضوع که به دلبری تهمت دزدی زدند، گفت: در هیچ دادگاهی نتوانستند این تهمت خود را ثابت کنند.

وی ضمن اشاره به این موضوع که من اموالم را اعلام کردم، اظهار کرد: دوست دارم بقیه هم بیایند اموالشان را اعلام کنند و بگویند که پول این همه تبلیغات در این شهر را از کجا می‌آورند؟

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که این انقلاب فدای فرزندان برخی افراد در این کشور شود، افزود: همه ما و خانواده ما باید فدای این انقلاب شویم.

وی با اشاره به اینکه رأی مردم بسیار بااهمیت است، ادامه داد: ما در قم این موضوع را نداشتیم که برخی برای به دست آوردن رأی شام بدهد؛ برای اینکه من امیرآبادی رأی نیاورم کاندیداهایی درست کردند که هر شب شام می‌دهند.

امیرآبادی با اشاره به اینکه غیر از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه که مشغول قانون‌گذاری در مجلس بودم، بقیه روزها در خدمت استان بودم، تصریح کرد: پنجشنبه‌ها به مراکز، ادارات، بیمارستان‌ها و دیگر بخش‌های استان به‌طور سرزده سرکشی می‌کردم تا مشکلات را بیابم و پیگیری کنم.

وی با اشاره به اینکه مشکل مملکت مسئله اشتغال جوانان، اعتیاد و طلاق است، خاطرنشان کرد: از من مواضع بخواهید نه برنامه چرا که برنامه را باید دولت بدهد اما من باید مواضع شما را مطرح کنم و در مجلس بازگو کنم؛ من باید صدای شما باشم و از طرف شما پیگیری کنم.

نماینده مردم قم در مجلس ضمن اشاره به اینکه مجوز چندین بیمارستان در این دو سه سال اخذ شده است، گفت: ان‌شاءالله تا سال آینده هزار تخت بیمارستانی تحویل داده خواهد شد و در سال 1397 نیز هزار تخت دیگر تحویل می‌دهیم که با این دو هزار تخت تقریباً به استاندارد می‌رسیم.

وی تأکید کرد: دولت هر لایحه‌ای که برای حل مشکلات مملکت به خصوص اشتغال و بیکاری و رفع رکود و تورم بیاورد، ما سه کاندیدای اصولگرا بیشترین حمایت را از دولت‌ خواهیم کرد اما اگر بخواهند حاشیه‌سازی کنند و مسائل اساسی کشور را رها کرده و دنبال مسائل سیاسی خودش باشد، مطمئن باشید از طرف شما جلوی دولت‌ خواهیم ایستاد.

امیرآبادی با اشاره به تهمت‌ها و تخریب‌هایی که علیه وی انجام می‌شود، گفت: برخی از همین آقایان که این تخریب‌ها را علیه من انجام می‌دهند در پردیسان پنج هکتار زمین برای دانشگاهشان گرفته بودند اما من در مقابلشان ایستادم و گفتم که چرا به شما مجوز دانشگاه می‌دهند اما به یک استاد دانشگاه نمی‌دهند؟ چون شما رانت دارید اما او ندارد؟

وی با اشاره به این موضوع که برنامه ما دفاع از ولایت، حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی است، اظهار کرد: من انقلابی هستم و این انقلاب به وجود آمد تا به محرومان و مستضعفان برسد و ما برای حل مشکلات با تمام توان پیگیری خواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com