کد خبر ۳۴۵۴۶ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی قم 50 درصد افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از افزایش 100 مگاواتی ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی استان براساس توافقنامه‌هایی با شرکت برق منطقه‌ای تهران طی 6 ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد گفت: کمبود برق و افزایش زیرساخت شهرک‌های صنعتی در این بخش همواره یکی از نیاز‌ها و مطالبات واحدهای صنعتی در قم بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور قابل توجه سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی در پسا تحریم و همچنین افزایش حجم تولید واحدهای نیمه‌فعال گفت: البته در حال حاضر وضعیت تامین برق واحدهای صنعتی در شرایط مناسبی قرار دارد، ولی با توجه به شرایط آینده اگر از امروز به‌ دنبال تامین زیرساخت‌ها نباشیم قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی قم طی برگزاری نشست‌های مختلف و رایزنی با نمایندگان مجلس و مسئولان امر در کشور به‌ دنبال تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی بود و در این مدت توانست اقدامات موثری را انجام دهد.

طیبی‌نژاد اضافه کرد: در آخرین نشست تخصصی در این خصوص، مسئولان استانی و کشوری از نزدیک با نیاز جدی واحدهای سرمایه‌گذار به برق آشنا شدند و طی توافقنامه‌هایی با شرکت برق منطقه‌ای تهران مقرر شد ظرف مدت 6 ماه آینده 100 مگاوات به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی قم افزوده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی قم 206 مگاوات است، خاطرنشان کرد: با افزایش 100 مگاواتی ظرفیت برق شهرک صنعتی قم به 306 مگاوات افزایش خواهد یافت که از این میزان انرژی اضافه شده 50 مگاوات به شهرک صنعتی محمودآباد، 30 مگاوات به شهرک صنعتی شکوهیه و 20 مگاوات نیز به شهرک صنعتی قنوات اختصاص می‌یابد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com