کد خبر ۳۴۵۵۲ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم:

بیش از 50 ميليارد ريال مواد محترقه قاچاق در قم کشف شد

جانشين فرماندهي انتظامي استان از کشف بيش از 50 ميليارد ريال مواد محترقه و ديگر کالاهاي قاچاق در دو عمليات جداگانه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سرهنگ " حميد رضا اسدي" اظهار داشت: با نزديک شدن به چهارشنبه آخرسال، شاهد حمل و نقل و ترانزيت مواد محترقه از استان هاي جنوبي به سمت تهران هستيم، بنابراين فرماندهي انتظامي استان با اشراف اطلاعاتي اقدام به اجراي طرح ايست و بازرسي کرده و عناصري را که اقدام به تهيه و توزيع و حمل ونقل مواد محترقه و کالاي قاچاق کنند ،شناسايي و دستگير  مي کند.


سرهنگ اسدي ادامه داد: همکاران من در پليس امنيت استان در چند روز اخير دو محموله ي سنگين قاچاق را  کشف و افراد مرتبط با آن را نيز دستگير کردند.


جانشين فرمانده انتظامي استان قم اضافه کرد: اين دو محموله در حدود 15ميليون قلم اجناس قاچاق،شامل مواد محترقه ،مواد نيروزا،سيگار و اودکلن بوده و در مجموع ارزش ريالي آن حدود 50 ميليارد ريال برآورد شده است.


سرهنگ اسدي بيان کرد: در بررسي انجام شده مشخص شد اين مواد محترقه از استان هاي جنوبي به مقصد تهران بارگيري شده بود که با هوشياري پليس قم شناسايي و کشف شد.


به گفته وي ، اين مواد محترقه در سازه ي گازي جاسازي شده بود.


جانشين فرمانده انتظامي استان قم خاطرنشان کرد: بارنامه ارائه شده نيز  مربوط به کالاي پلاستيکي است و هيچ ارتباط و همخواني با بار کشف شده ندارد.

 

منبع: فردونيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com