کد خبر ۳۴۵۶۵ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم مطرح کرد

کشف محموله قاچاق عطر و ادکلن در قم‌

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و توقیف مقادیر زیادی عطر و ادکلن خارجی قاچاق خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو 382 کارتن حاوی انواع عطر و ادکلن خارجی قاچاق کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مهدی ریاضی با اشاره به کشف سیگارت و ترقه قاچاق گفت: این کشفیات از یک بونکر حمل گاز کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیات این کشفیات افزود: با اعلام گزارش مراجع نیروی انتظامی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی یک دستگاه بونکر حمل گاز مایع در یکی از ایستگاه‌های ایست بازرسی متوقف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم ادامه داد: این بونکر از بوشهر به سمت تهران در تردد بود که پس از توقف و بازرسی مقادیر زیادی ترقه و سیگارت خارجی از آن کشف شد.

ریاضی اضافه کرد: پرونده قاچاق در این زمینه تشکیل و محموله مکشوفه به ارزش سه میلیارد ریال ضبط و توقیف شد.

وی اعلام کرد: پرونده این راننده متخلف به منظور رسیدگی به شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره‌کل ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم بازداشت متهم را صادر و کامیون و محموله آن تحویل مراجع انتظامی شد.

ریاضی در ادامه از کشف و توقیف مقادیر زیادی عطر و ادکلن خارجی قاچاق خبر داد و بیان کرد: با اعلام گزارش پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید مظنون شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 382 کارتن حاوی انواع عطر و ادکلن خارجی قاچاق کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم یادآور شد: به دلیل عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی توسط راننده این خودرو محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق ضبط و توقیف شد.

ریاضی ابراز کرد: پرونده‌ای در این زمینه با موضوع قاچاق تشکیل و به منظور رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره‌کل ارجاع شد.

وی اعلام کرد: رئیس شعبه مربوطه دستور توقیف خودرو و کالاهای مکشوفه را صادر و نمونه‌ای از کالاهای کشف شده به منظور تعیین ارزش ریالی به مراجع قانونی ارسال کرد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com