کد خبر ۳۴۵۹۸ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷

حجت الاسلام ماندگاري: مردم در انتخابات به دیانت و ولایتمداری کاندیداها رای بدهند

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: مردم در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی به دیانت و ولایتمداری کاندیداها رای بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد طفلان مسلم قم افزود: مردم در این انتخابات بدون توجه به تبلیغات مختلفی که کاندیداها انجام می دهند، کسی را برای نمایندگی برگزینند که دین دار تر و ولایت مدار تر از دیگران باشد.


وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تنها باید برای کسب رضایت خداوند و همچنین عمل به فرمایش رهبری صورت گیرد، خاطر نشان کرد: در نخستین انتخاباتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، مردم با رای بیش از 98 درصدی به مّر کلام حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی نه یک حرف بیشتر و نه یک حرف کمتر عمل کردند.


ماندگاری همچنین با انتقاد از اقداماتی که برای تضعیف جایگاه مجلس خبرگان رهبری در حال انجام است، تصریح کرد: مردم باید با بی توجهی به حرف احزاب، گروه ها و رادیوهای بیگانه تنها با پیروی از علما و روحانیت در این انتخابات شرکت کنند.


وی با اذعان به اینکه بیشتر مشکلات کشور ناشی از ضعف مسئولان است، تصریح کرد: از آنجا که برخی از این مسئولان به طور مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند، پس مردم با انتخاب نادرست خود در بوجود آمدن این مشکلات نقش مهمی دارند، لذا باید در این انتخابات در رای دادن خود دقت کافی داشته باشند.


رئیس موسسه سیره شهدا همچنین خاطر نشان کرد: مردم در انتخاب یک کاندیدا به هیچ وجه به تصاویر و یا وعده های دروغین و فیلم بازی کردن های آن توجهی نداشته باشند، بلکه فقط پایبندی او به ارزش ها و تبعیتش از ولایت و رهبری را ملاک قرار دهند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش مهم مساجد در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: همان گونه که حضرت امام (ره) در آغاز انقلاب فرمودند، مساجد سنگرهای اصلی این نظام هستند، و تا زمانی که این سنگرها پر باشند، هیچ آسیبی به نظام نخواهد رسید.


وی پر کردن مساجد را بهترین و مناسبترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن توصیف کرد، و افزود: اگر هیچ حرکتی برای جذب نیروهای انقلابی از درون مساجد شکل نگیرد، آن وقت این توصیه و سفارس حضرت امام بر زمین می ماند.


این مراسم به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم و دیگر اعضای کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این استان ترتیب یافته بود.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com