کد خبر ۳۰۶۶۸ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
دبیر ستاد انتخابات استان قم:

همایش منطقه‌ای انتخابات آذرماه در قم برگزار می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان قم از برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای انتخابات در آذر ماه سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مرتضی بابایی در سومین جلسه ستاد انتخابات استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری باشکوه انتخابات اظهار داشت: نخستین همایش منطقه‌ای انتخابات، آذرماه امسال با حضور معاونین وزیر کشور، مدیران، فرمانداران و بخشداران استان‌های تهران و البرز به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نیز در این جلسه طی سخنانی هدف اصلی همه رسانه‌ها را جلب مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد.

وی افزود: آگهی‌ها و اطلاعیه‌های این ستاد برای آگاهی عموم در سایت استانداری قم به آدرس www.ghom.ir بارگذاری شده و در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

اکرم روح ‌پرور مدیر کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری قم نیز با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیکی اظهار کرد: در صورت تصمیم ستاد انتخابات کشور، استان قم همگام با سایر استان‌ها نسبت به برگزاری انتخابات الکترونیک مبادرت خواهد کرد.

خلیل مرادی مدیر کل ثبت احوال استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه همراه داشتن شناسنامه و کد ملی برای رای دهندگان الزامی است اظهار کرد: در این راستا تمهیدات لازم برای تسریع در صدور شناسنامه و کد ملی برای افراد دارای مشکل مدارک هویتی اندیشیده شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com