کد خبر ۳۴۷۲۱ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
رئیس جهاد دانشگاهی قم:

بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دانشجویان قمی برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی قم گفت: امسال فرصت مناسبی ایجاد شد و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیش از ۱۰۰ برنامه برای اساتید و دانشجویان استان قم در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد ابراهیم فقیه‌زاده ظهر امروز در ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ برگزار شد، اظهار داشت: امسال فرصت مناسبی ایجاد شد و به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از 100 برنامه برای اساتید و دانشجویان در حال برگزاری است.

رئیس جهاد دانشگاهی قم  با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود: اقدامات مناسبی در راستای برگزاری پرشور راهپیمایی 22 بهمن انجام شده و‌ امسال دانشجویان حضور فیزیکی بیشتری در این مراسم خواهند داشت.

فقیه زاده بیان کرد: دانشگاه‌ها از آمادگی خوبی برای حضور در راهپیمایی 22‌بهمن برخوردار هستند؛ دانشجویان در پل حجتیه تجمع خواهند کرد وهمچنین در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن نمایشگاه حجاب برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در تمام مناسبت‌های دینی و‌ انقلابی گروه‌های خودجوشی هنرها و نمایش‌های خود را عرضه می‌کنند و در این زمینه گروه‌های دانشجویی استان قم برنامه‌های فرهنگی در‌راهپیمایی 22 بهمن برگزار می کنند.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com