کد خبر ۳۴۱۳۶ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
معاون اداره کل آموزش و پرورش قم مطرح كرد:

پخش ۴۵ فیلم کوتاه انقلاب اسلامی با نام «تپش تاریخی» در مدارس قم

معاون اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه ۱۰ کانون فرهنگی آماده برگزاری نشست‌های در مورد انقلاب هستند، گفت:۴۵ فیلم کوتاه در مورد انقلاب اسلامی با نام «تپش تاریخی» در مدارس استان قم پخش می‌شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)،ناصر حمزه‌ای در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزارشد، با اشاره به برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر، اظهار داشت: 44 برنامه متفاوت برای دهه فجر پیش بینی شده است که 3 برنامه شامل جنگ خاطره و جشن دهه فجر در مدارس مختلف با حضور شاهدان عینی و بیان خاطرات از انقلاب برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با محوریت انقلاب اسلامی در این دهه در مدارس برگزار می‌شود و 4 برنامه حماسه حضور برای دانش آموزان خواهیم داشت که یکی از آن‌ها برنامه "رای اولی‌ها" بوده که مختص دانش آموزان پیش دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان به موزه عبرت تهران اعزام می‌شوند و از نزدیک با شرایط سخت مبارزان ایام انقلاب آشنا می‌شوند.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه در این دهه جشنواره فرهنگی و ادبی «شهر در آینه انقلاب اسلامی» فراخوان شده است، عنوان کرد: برنامه زنگ انقلاب در یکی از مدارس و با حضور استاندار قم به برگزار می‌شود و در کلیه مدارس همزمان زنگ گلبانگ انقلاب به صدا در می‌آید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه 10 کانون فرهنگی آماده برگزاری نشست‌های در مورد انقلاب هستند، افزود: نشست‌های دانش آموزی و گفتمان انقلاب اسلامی در این دهه در مدارس مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 45 فیلم کوتاه در مورد انقلاب اسلامی با نام «تپش تاریخی» آماده سازی شده که در مدارس پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: وصیت نامه اما در صفحات ویژه تهیه شده است که در بین دانش آموزان پخش می‌شود.

حمزه‌ای افزود: 15 سرود دانش آموزی تنظیم شده که در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و در همراهی با مردم خوانده می‌شود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com