کد خبر ۳۴۳۷۰ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۱

برپایی 11 نمایشگاه هنری توسط شهرداری قم در دهه فجر امسال

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم از برپایی 11 نمایشگاه هنری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید رسول موسوی نژادیان روز دوشنبه در جلسه کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم در سالن اجتماعات بنیاد شهید قم، اظهار داشت: هشت مورد از این نمایشگاه ها در شهرداری های مناطق هشت گانه قم، یک مورد در شهرداری مرکز و دو مورد نیز در روز راهپیمایی 22 بهمن در پل حجتیه و میدان مطهری برپا می شود و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری یک همایش تبیینی با موضوع خیانت های رژیم پهلوی به کشور، تصریح کرد: با توجه به تبلیغات شبکه های اجتماعی مبنی بر خدمات خاندان پهلوی و تلاش سازمان یافته برای تطهیر این رژیم از کلیه خیانت ها و جنایت هایی که بر علیه کشور و ملت ایران داشته و سرمایه گذاری های فراوانی که از سوی رسانه های مختلف در این راستا در حال انجام است، معاونت فرهنگی شهرداری قم با پی بردن به ضرورت بیان برخی واقعیت ها در مورد رژیم شاهنشاهی، همایشی را به همین منظور در روز 15 بهمن ماه جاری در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می کند.


موسوی نژادیان همچنین با اشاره به بحث تبلیغات شهری و محیطی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شهرداری قم برای دهه فجر، خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی هنری شهرداری نصب بنرها و آثار تبلیغی با محوریت شهدای انقلاب اسلامی را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.


وی با اشاره به سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدای شهرداری، تصریح کرد: این اقدام به صورت مجزا هم در سطح شهرداری مرکز و هم در سطح شهرداری های مناطق طی ایام الله دهه فجر انجام می شود.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com