کد خبر ۳۴۹۲۸ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

بررسی بودجه 1300 میلیارد تومانی شهرداری در کمیسیون‌های شورا

رئیس شورای اسلامی شهر قم از بررسی بودجه 1300 میلیارد تومانی شهرداری قم در سال 95 در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولی‌الله بیاتی در حاشیه مراسم افتتاح 135 پروژه شهرداری و افتتاح رسمی پروژه سورتمه ریلی در بوستان علوی اظهار کرد: امروز این پروژه‌ها با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی با هدف خدمت‌رسانی به مردم به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد:‌ برای سال آینده شهرداری بودجه‌ای معادل 1300 میلیارد تومان را به شورای اسلامی شهر ارائه کرده است و این بودجه در کمیسیون‌ها در حال بررسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: با استقرار مدیریت شهری جدید شرایط خوبی بین شهرداری و شورا حاکم شده است و تعامل خوبی بین شهرداری، شورا و مدیریت استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قول داده است که هر پروژه عمرانی که آغاز کند را در طول یک سال به پایان برساند گفت: البته در روند اجرای پروژه‌های شهری با مشکل تملک مواجه هستیم ولی از شهرداری خواسته‌ایم که بتواند یک ساله پروژه‌ها را به بهره‌برداری برساند.

بیاتی بیان کرد: در حال تلاش برای بهره‌برداری از فاز اول مترو از قلعه کامکار تا میدان شهیدمطهری هستیم و کلنگ ایستگاه میدان شهیدمطهری به زمین زده می‌شود و امیدواریم تا پایان سال آینده بتوانیم فاز اول را به بهره‌برداری برسانیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com